Photobucket

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Trzynastka w podróży!

W Trzynastce wciąż podróżujemy! W zeszłym tygodniu tuż przed wakacjami odwiedziły nas dzieci z Przedszkola "Jacek i Agatka" w Olsztynie. Razem z przedszkolakami wybraliśmy się w dwie podróże. Pierwszą z nich było zwiedzanie Paryża. Wraz z Czerwonym Kapturkiem odwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc. Wiemy, że oprócz wieży Eiffla warto zwiedzić największe muzeum sztuki Luwr oraz przejść się Champs - Elysées. Nauczyliśmy się także podstawowych zwrotów w języku francuskim oraz kankana. Na zajęciach plastycznych zamieniliśmy się w projektantów mody i stworzyliśmy własną kolekcję strojów.

Była mowa o dwóch podróżach. Zatem kolejnym przystankiem podróżniczym przedszkolaków był Londyn. Do stolicy królowej polecieliśmy samolotem. Londyn zwiedziliśmy czerwonym autobusem. Zobaczyliśmy Pałac Buckingham, odwiedziliśmy mroczny Tower. Dzieci poznały legendę, głoszącą o tym, że Londyn będzie tak długo istniał, jak długo w Tower będą kruki. Wycieczkę zakończyliśmy zajęciami plastycznymi, na których zrobiliśmy londyńskiego misia - Paddingtona.

Dzieciom dziękujemy za wspólną zabawę. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji ze spotkań.